Zdominuj organiczne wyniki wyszukiwania dzięki ukierunkowanemu SEO


  • Spraw, aby Twoja witryna była widoczna dla klientów w wyszukiwarkach
  • Udowodnione wyniki znacząco poprawiają rankingi i przychody naszych klientów
  • Cotygodniowa komunikacja, dzięki czemu wiesz dokładnie, nad czym pracujemy i jakie wyniki osiągamy
  • Oparty na danych i doświadczony komercyjnie zespół SEO i programistów
 

    Porozmawiajmy o tym, jak sprawić, by Twoja witryna została znaleziona przez potencjalnych klientów







     

    Pozycjonowanie stron Chełm

    Nasze kampanie SEO wykorzystują szeroką gamę działań zaprojektowanych w taki sposób, aby pomóc Ci zmaksymalizować zwrot z inwestycji w strategię marketingu online. Oferujemy również szereg usług indywidualnych dla każdego, kto potrzebuje bardziej ukierunkowanej pomocy. Obejmują one:
    • Audyty SEO: pełny audyt każdego elementu Twojej witryny, wyszczególniający, dokąd zmierzasz źle, co musisz poprawić i co robisz dobrze
    • Marketing treści: niezależnie od tego, czy szukasz strony serwisowej, która zwiększa konwersje, czy też pięknych obrazów do wykorzystania w mediach społecznościowych, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc
    • Budowanie linków: kreatywne, ukierunkowane kampanie budowania linków, które prowadzą do trafnych, autorytatywnych linków
    • Lokalne pozycjonowanie : upewnij się, że Twoja firma została odkryta przez lokalnych mieszkańców dzięki kompleksowej lokalnej strategii SEO
    • Lokalne budowanie cytowań: umieść swoją firmę we właściwych miejscach dzięki wysokiej jakości usługom budowania cytowań
    • Techniczne pozycjonowanie: ułatwiamy wyszukiwarkom przeszukiwanie i indeksowanie Twojej witryny przy zachowaniu niesamowitych wrażeń użytkownika
     

    Pozycjonowanie stron Chełm - zakres działań

    SEO na stronie

    Zoptymalizujemy Twoją witrynę internetową, zarówno stronę widoczną jak i strukturę kodu. Ta usługa obejmuje zoptymalizowanie tagów tytułów, opisów meta i nie tylko. Używamy tylko strategii SEO „Whitehat”, która jest zgodna z wytycznymi Google dotyczącymi sposobu, w jaki firmy powinny promować swoje witryny internetowe.


    Co obejmuje SEO na stronie?

    • Metadane
    • Miejsce docelowe słowa kluczowego
    • Gęstość słów kluczowych
    • Tagi tytułowe
    • Optymalizacja treści
    • Szybkość ładowania strony
    • Łączenie wewnętrzne / zewnętrzne

    Offsite SEO

    Widoczność Twojej witryny w Internecie ma kluczowe znaczenie dla Twojego rankingu w wyszukiwarkach. Linki zwrotne są jednym z najważniejszych czynników rankingowych w Google. Im więcej dobrej jakości linków zwrotnych kierujących do Twojej witryny, tym lepiej Google wynagrodzi Twoją witrynę w wynikach wyszukiwania. Świadczymy usługi informacyjne, które dostarczają linki zwrotne z witryn o wysokim autorytecie, co przyniesie największe korzyści Twojej witrynie.


    Co obejmuje Offsite SEO?

    • Tworzenie treści
    • Digital PR
    • Link Building
    • Guest Blogging

    Techniczne SEO

    Techniczne pozycjonowanie jest z dala od treści Twojej witryny i zasadniczo kładzie podwaliny pod optymalizację słów kluczowych lub fraz.


    Co obejmuje techniczne SEO?

    • Mapa strony
    • Nawigacja i struktura adresów URL
    • Administracja domeną i serwerem
    • Szybkość ładowania witryny

    Pozycjonowanie witryn mobilnych

    Urządzenia mobilne są głównym preferowanym narzędziem wyszukiwania, a ponad 50% użytkowników wyszukiwania rozpoczyna wyszukiwanie na urządzeniu mobilnym. Z numerami sięgającymi 88%, jeśli wyszukiwanie dotyczy lokalnej firmy lub zakładu.


    Co obejmuje pozycjonowanie mobilne?

    • Przyspieszone strony mobilne (AMP)
    • Implementacja HTTPS
    • Indeksowanie aplikacji
    • Responsywność mobilna
    • Zaoptymalizowanie pod kątem Voice Search
    • Optymalizacja pod kątem lokalizacji

    Lokalne SEO

    Lokalne pozycjonowanie to świetny sposób na przyciągnięcie ruchu do Twojej witryny z geograficznego punktu widzenia. Bez względu na to, jak ugruntowana jest Twoja firma, tak długo, jak Google traktuje Twoją witrynę jako lokalną i odpowiednią dla użytkownika, możesz uzyskać wyniki.


    Co obejmuje lokalne SEO?

    • Google Moja Firma
    • SEO na stronie
    • Optymalizacja witryny pod kątem urządzeń mobilnych
    • Opinie Google

    Najczęściej wyszukiwane frazy

    Fraza kluczowaMiesięczna liczba wyszukiwań
    kantor chełm1400
    fryzjer chełm1400
    pizza chełm1300
    pozycjonowanie stron chełm1250
    apteka chełm750
    kwiaciarnia chełm600
    sklep motoryzacyjny chełm600
    pozycjonowanie stron internetowych chełm550
    pozycjonowanie chełm500
    okulista chełm500
    Historia pozycjonowania stron

    Historia pozycjonowania stron

    W sieci jest blisko 1,2 miliarda stron internetowych- stan na październik 2020 rok. Czy jesteś w stanie wyobrazić sobie taką ilość. Ziemię zamieszkuje 7,8 mln ludzi. Licznik z milionów na miliard przeskoczył sześć lat temu, w 2014 roku. A wszystko zaczęło się 20 grudnia 1990 roku. Wówczas w Europejskiej Organizacji Badań Jądrowych powstała pierwsza strona internetowa. Stworzył ją brytyjski fizyk Tim Berners-Lee. Udostępniona szerzej w sierpniu 1991 roku. Zapoczątkowała internet, w formie, którą dziś znamy. Pozycjonowanie stron w Chełmie, Warszawie, ogólnie w Polsce i na świecie nie było jednak wówczas potrzebne. Stron było mało.

    Dziś pozycjonowanie to podstawa, by strona była odwiedzana przez użytkowników internetu często. Ale nie tylko o to chodzi. Ważne jest zatrzymanie użytkownika na stronie przez przydatną treść bądź zachęta do zrobienia zakupów, czy też do wyboru konkretnego dentysty, warsztatu samochodowego albo fryzjera. Takie usługi jak pozycjonowanie stron Chełm mają na celu dotarcie do lokalnych odbiorców.

    Pozycjonowanie stron w Chełmie - podstawowa zasada

    Pozycjonowanie stron w Chełmie - podstawowa zasada

    Według wielu jedną z najważniejszych zasad przy pozycjonowaniu stron internetowych jest działanie zgodnie z przemyślanym schematem. Chaotyczne, na oślep, bez planu może zrobić wielką krzywdę naszej stronie internetowej. Dlaczego? Bo roboty Google odczytają nasze zamiary jako próbę wpłynięcia na algorytmy, a co za tym idzie zepchną ją w otchłań nieprzyjaznych, nieprzydatnych portali. Dlatego pozycjonowanie stron Chełm, Katowice czy Wrocław to bardzo często wpisywane w wyszukiwarkę hasło. Webmasterzy, doświadczeni specjaliści, wiedzą co zrobić, by zwiększyć ruch na stronie.

    Co podpowiada Google?

    Co podpowiada Google?

    Na liście wskazówek:

    • tworzenie strony z myślą o użytkownikach, nie wyszukiwarkach,
    • nie należy wprowadzać użytkowników w błąd,
    • nie powinno się stosować trików, które wpływają na pozycję strony w Google,
    • stworzenie witryny, która będzie atrakcyjna dla użytkowników, również pod względem wizualnym i będzie wyróżniała się na tle innych stron.
    Lista wskazówek jest stosunkowo krótka w porównaniu do niedozwolonych praktyk. I od razu pojawia się pytanie, czy jeśli zdecyduję się na pozycjonowanie stron Chełm bądź ogólnie, by pojawiała się w wynikach ogólnopolskich, to są to praktyki niedozwolone? Nie, pod warunkiem, że pozycjoner nie stosuje praktyk BlackHat SEO, które szybciej pomagają znaleźć się na górze wyników, ale jest duże ryzyko mocnego upadku.

    Google indeksowanie

    Google indeksowanie

    Google powstało dzięki dwóm studentom. Na początku sposób działania algorytmu był prosty, zresztą stron było tyle, co na lekarstwo. Dziś jest ich ponad miliard, zatem webmasterzy mają co robić. Zmienił się algorytm i bez względu na to, czy chodzi pozycjonowanie stron w Chełmie czy w Nowym Jorku, konieczna jest wiedza, jak robić to dobrze. Obecnie szacuje się, że algorytm Google, który zajmuje się indeksowaniem bierze pod uwagę ponad 500 różnych czynników. Oczywiście to, w jaki sposób ocenia strony jest objęte tajemnicą, ale dzięki analizie, dlaczego jedne strony są wyżej a inne niżej, można odkryć rąbek tajemnicy. A w zasadzie pokaźny kawałek.

    Swoją drogą Google samo udostępnia listę dla webmasterów ze wskazówkami dotyczącymi działań, które wpływają na jakość i indeksowanie strony.

    Pozycjonowanie stron Chełm - czym jest?

    Pozycjonowanie stron Chełm - czym jest?

    Wpisując w wyszukiwarkę pozycjonowanie stron Chełm, otrzymujemy kilka rodzajów wyników. Sprawdź samodzielnie, co pokaże Google. Wyświetlające się wyniki w kolejności od tych najwyżej:

    • płatne wyniki- reklamy Google Ads,
    • mapa z adresami, kontaktami i opiniami,
    • wyniki naturalne, nazywane również organicznymi.
    I tak jest w przypadku frazy pozycjonowanie stron Chełm, co związane jest z usługami lokalnymi. Dzięki mapce możemy od razu sprawdzić pobliskie miejsca, a nawet wyznaczyć trasę i jechać. Dużym ułatwieniem przy wyborze są gwiazdki od osób, które korzystały z usług bądź kupowały produkty. Lokalne wyszukiwanie po frazie pozycjonowanie stron Chełm to jedno, ale można zlecić to również pozycjonerowi z drugiego końca Polski, w końcu praca zdalna nie jest już niczym dziwnym. Wpisując samo pozycjonowanie stron otrzymujemy wyniki pod postacią:
    • wyniki płatne, reklama Google Ads,
    • wyniki naturalne.
    Być może ciekawostką będzie to, że nie musisz wpisywać nazwy miasta, może pozycjonowanie stron Chełm nie jest najlepszym przykładem na to, ale już gdy wpiszesz fryzjer, dentysta, mechanik, to otrzymasz wyniki ze swojej okolicy.

    Jak ustalany jest ranking?

    Jak ustalany jest ranking?

    Najważniejszą kwestią dla robotów Google, które ciągle indeksują, jest przydatność strony z punktu widzenia użytkownika. Jeśli jest ona uboga w informacje bądź teksty są kiepskiej jakości, bądź wypełniona jest skopiowaną treścią, niestety, ale wysoko w rankingu się nie znajdzie. Kluczową kwestią dla Google jest takie ustawienie rankingu na hasło wpisane przez użytkownika, by otrzymał odpowiedzi najbardziej do niego pasujące. Lokalne pozycjonowanie stron Chełm, niech już zostanie przykładem, ma duże znaczenie. Może pomóc stronie pojawić się wyżej w wynikach lokalnych. Co przełoży się na liczbę odwiedzających stronę i/bądź kontaktujących się z firmą.

    Jak wygląda pozycjonowanie stron Chełm od środka?

    Jak wygląda pozycjonowanie stron Chełm od środka?

    Na pozycjonowanie składa się szer działań. Najlepiej, jeśli teraz stoisz przed decyzją o stworzeniu strony internetowej, jest oddanie jej w ręce webmastera. Dzięki temu od początku zostanie przygotowana pod wyszukiwarkę. Jest to znacznie lepsze rozwiązanie niż przyjście z gotową stroną. Pozycjonowanie obejmuje działania w ramach:

    • strony internetowej,
    • popularności strony na innych portalach.

    Działania na stronie

    Działania na stronie

    Bez względu na to czy jest to pozycjonowanie stron Chełm czyli lokalne czy blog, który ma mieć zasięg ogólnopolski, wszystko zaczyna się od strony internetowej. Co robi webmaster na stronie, by wysoko wyświetlała się w rankingach?

    • Dba o to, by słowa kluczowe znalazły się w adresie URL.
    • Wstawia słowa kluczowe w nagłówkach tekstów.
    • Przygotowuje bądź zleca treść na stronę z hasłami wpisywanymi w wyszukiwarkę, zgodnymi z tematyką strony.
    • Zajmuje się optymalizacją kodu HTML na stronie.
    • Dba o to, by treści na stronie pojawiały się regularnie, miały wartość dla osób odwiedzających stronę.
    • Zajmuje się kwestiami technicznymi, jak szybkość ładowania strony.
    Dla wyszukiwarki Google przede wszystkim znaczenie ma jakość tekstów, poprawność, długość oraz to, jak długo zatrzymują użytkownika na stronie. Proste teksty SEO, pisane kiedyś, tylko by pisać, obecnie sprawiają, że witryna może spaść w wynikach. Są to nieprzydatne dla użytkowników treści, zatem strona nie znajduje się wysoko. Zatem pozycjonowanie stron Chełm, lokalnych i portali ogólnopolskich zaczyna się od strony i treści, którą zawiera. Bardzo szybko wyłapywane są skopiowane z innych serwisów treści, również ich części, a Google jest dla nich bezlitosne.

    Jak wygląda pozycjonowanie strony poza nią?

    Jak wygląda pozycjonowanie strony poza nią?

    Różne działania poza portalem również wpływają na jego popularność i pozycję w rankingu Google. Jakie to są działania?

    • Znaczenie ma liczba linków na innych portalach, które kierują na naszą stronę. Takie linki nie mogą być jednak wstawiane bezmyślnie i wszędzie gdzie się da, gdyż skutek będzie odwrotny.
    • Jakość portali internetowych, na których znajdują się linki do naszej strony internetowej. Mówiąc o jakości ma się na myśli liczbę użytkowników odwiedzających portal. Im jest to bardziej popularny portal, tym większe znaczenie ma dla robotów Google, gdy pojawi się na nim link do naszej strony.
    • Życie w sieci to nie tylko strona internetowa, a również profile społecznościowe, jak Facebook, Twitter czy Instagram albo Google+.
    W jaki sposób pozyskiwane są linki? Wracając do przykładu pozycjonowanie stron Chełm, by agencja bądź webmaster znaleźli się wyżej w wynikach, mogą umieścić artykuły sponsorowane na różnych portalach. Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem to świetny sposób na przebicie się wśród konkurencji i zamieszczenie przy okazji cennych linków. Młodzi przedsiębiorcy, blogerzy działający w podobnej branży często nawiązują współpracę. Wzajemnie publikują linki. Tworzone są też portale, które obok zwykłych tekstów, publikują teksty z linkami. I jak widać działań poza stroną jest całkiem sporo dla pozycjonera.

    Realne wyniki SEO

    Realne wyniki SEO

    Pozycjonowanie to proces, który nie trwa tydzień, czy dwa, bo na pozycję trzeba czasem zaczekać miesiącami. Zastanawiasz się, ilu użytkowników zyskasz. W sieci możesz sprawdzić, ile razy wpisywane było konkretne hasło w wyszukiwarkę w miesiącu. Ilu z nich odwiedza stronę, która wyświetla się na pierwszych pozycjach?

    • Pierwsza pozycja około 50 proc.
    • Druga pozycja około 35 proc.
    • Trzecia pozycja około 30 proc.
    • Zatem jeśli fraza ma miesięcznie wyszukiwanie na poziomie 2000 to będąc na pierwszej pozycji zwiększasz ruch o 1000 użytkowników. Im dalej, tym ruch jest mniejszy. Dlatego, jeśli zastanawiasz się czy działając lokalnie, czyli czy przykładowo pozycjonowanie stron Chełm ma sens? Odpowiedź jest tylko jedna, ma nie tylko sens, ale jest konieczne, jeśli chcesz być konkurencyjny na lokalnym rynku.

    Co jeszcze ma znaczenie w pozycjonowaniu stron w Chełmie?

    Co jeszcze ma znaczenie w pozycjonowaniu stron w Chełmie?

    Google wyżej w rankingach umieszcza strony, które: mają wersję mobilną- to absolutna konieczność, jeśli chcesz dotrzeć do nowych odbiorców, coraz więcej osób korzysta z Internetu w smartfonie i trzeba wziąć to pod uwagę, przejrzysta strona internetowa, jasny układ, intuicyjna nawigacja, użytkownik, który będzie miał problem ze znalezieniem konkretnych treści, szybko opuście stronę. Na koniec powstaje pytanie: czy samodzielne pozycjonowanie ma sens? To tak jak pytanie o to, czy gdy sam obetnę włosy (nie będąc fryzjerem), będę mógł chodzić normalnie po ulicy. Może wyjdzie, może nie. Włosy jednak odrosną, a pozycję trudno odzyskać.