Pay-Per-Click Marketing

Best practices of Pay Per Click Management for your needs

We provide high quality services with management of Social Advertising, Display Advertising, Meta Advertising, also Contextual and Social PPC Campaings . It’s include:

  1. Account organization / structure
  2. Budget Assignment
  3. Quality score
  4. Keyword coverage

What we do?

PPC MANAGEMENT

COMPETITIVE RESEARCH

PPC AUDITS

CONVERSION OPTIMIZATION

DISPLAY ADVERTISING

SOCIAL ADVERTISING

META SEARCH

RETARGEDING

Testimonials and clients

Good words. Good people

SOME FACTS

SEO OF 374 WEBSITES

189 PPC CAMPAINGS

29 695 KEYWORDS ON THE TOP

529 786 VISITORS EVERY DAY

0
HAPPY CLIENTS

We worked many-many time and got perfect result!

0
years
IN BUSINESS

Work with us and get leadership!

0
PROJECT FINISHED

We worked many-many time and got perfect result! Work with us and getting leadership!

Send Your Request!

Kampanie Google Ads, PPC

Najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie stwarza nieograniczone możliwości promowania każdego biznesu. Google zorganizowało specjalną przestrzeń reklamową do działania dla przedsiębiorców i wszystkich działających w sieci. Dzięki indywidualnym ustawieniom, korzystasz z tych opcji, które prowadzą do celu. A samo założenie konta Google Ads jest bezpłatne. W ostatnich latach to najpopularniejszy wśród firm sposób na dotarcie do klientów i zwiększenie ruchu na stronie. 

Co to jest Google Ads?

Realizujemy proste i zaawansowane kampanie Google Ads. Wcześniej Google Ads nazywało się Google AdWords i Google AdWords Express. Jest to elastyczne narzędzie do promowania swojej firmy, strony internetowej w sieci. Klient skupia się na konkretnym celu: zwiększenie liczby telefonów bądź ruchu na stronie. Może uruchamiać i zatrzymywać reklamy w dowolnym czasie. Google Ads w skrócie to:

  • reklamy przyjmujące różne formy: tekstowe, graficzne, video,
  • reklamy na urządzeniach mobilnych
  • forma dostosowana do potrzeb przedsiębiorcy,
  • płatność za kliknięcia- pay per click (PPC), za wyświetlenia- cost per mille (CPR),
  • reklama tekstowa, nienachalna, powyżej bądź poniżej wyników organicznych- stanowi naturalną odpowiedź na wpisane w wyszukiwarce hasło,
  • z dużymi możliwościami dostosowania do budżetu przedsiębiorcy,
  • zasięg krajowy i globalny. 

Korzyści z Google Ads

  • Większa liczba odwiedzin na stronie.
  • Więcej połączeń telefonicznych, dzięki reklamom z numerem telefon- wystarczy kliknąć zadzwoń.
  • Więcej klientów, dzięki obecności na mapce.
  • Prezentacja firmy, strony internetowej w sposób nienachalny, często użytkownik nie ma świadomości, że jest to reklama. 
  • PPC (pay per click)- płacisz za wyniki.
  • Elastyczność- w dowolnej chwili wstrzymasz reklamy.

Google Ads to system, który dzięki różnym formom reklamy z powodzeniem może być wykorzystywany przez małych lokalnych przedsiębiorców, jak i portale, które chcą zwiększyć ruch na stronie. Reklamy pojawiają się w wyszukiwarce, na stronach z sieci reklamowej, partnerskich i w aplikacjach. 

Jak działa Google Ads?

Pierwszym krokiem jest założenie konta Google Ads, kolejnym konfiguracja. Kampanie Google Ads działają na bardzo prostych zasadach. Publikujesz treść, grafikę, filmik. Wyświetlają się one z w zależności od rodzaju reklamy wybranej w Ads: w wyszukiwarce, na mapkach bądź na stronach partnerów Google Ads. Użytkownik wpisując hasło fryzjer Katowice, otrzymuje listę wyników, na górze, powyżej organicznych, pojawiają się reklamy, które nie wyróżniają się w tłumie. 

Inny przykład: szukasz słuchawek bądź telefonu czy odkurzacza, wpisujesz parametry bądź model. Powyżej naturalnych wyników, wyświetla się oferta sklepów z ceną, produktem i zdjęciem. W taki sposób użytkownik szybko może porównać i znaleźć interesujący go produkt. Wniosek: nie ma Cię w Google Ads? Konkurencja zarabia, a Ty myślisz jak przetrwać. 

Kampanie Google Ads w kilku krokach

Założenie konta nie pociąga za sobą kosztów, możesz zrobić to samodzielne, ale łatwo się zgubić w gąszczu propozycji Google, rozliczeniach i konfiguracji. Niezbędne jest stworzenie skutecznej kampanii, optymalizacja i ciągłe trzymanie ręki na pulsie. Bez względu na to czy zdecydujesz się na  ppc czy inny sposób rozliczania, nasi specjaliści seo wskażą optymalne rozwiązania. Dopasowane do charakteru firmy, zasięgu i celu, który zamierzasz osiągnąć. 

W ramach Google Ads realizujemy szereg działań.

  • Przygotowanie strategii w oparciu o budżet i preferencje klienta (wybór typów reklamy i kanałów).
  • Założenie kont.
  • Przygotowanie materiałów reklamowych, tekstowych, graficznych.
  • Stałe raportowanie efektów pracy.
  • Korekty w kampanii Google Ads, gdy wpłyną na szybsze osiągnięcie celu i są korzystniejsze dla klienta.
  • Osiągnięcie celu.
  • Dbałość o utrzymanie wypracowanego poziomu. 

Zasięg Google Ads

Ads ma zasięg:

  • lokalny,
  • krajowy,
  • globalny.

W trakcie konfiguracji zaznaczamy obszar geograficzny. Jeśli jesteś lokalną firmą, świadczącą usługi stacjonarnie, będzie to bliska okolica, ale może być całe województwo. A gdy masz sklep internetowy i realizujesz sprzedaż wysyłkową, z pewnością będzie Cię interesował zasięg krajowy. W przypadku blogów, być może chcesz dotrzeć do ludzi na całym świecie. Logicznie przy szerokim obszarze, kierujemy się językiem strony. Gdy jest dostępna w kilku językach, obszar obejmuje więcej niż jeden kraj. 

Rodzaje reklam w Ads

  • Kampanie Google Ads w sieci wyszukiwania- są to reklamy w formie tekstowej, wyświetlają się powyżej wyników naturalnych, ale mogą być również umieszczone poniżej. Są to m. in. reklamy pay per click.
  • Kampanie Google Ads w sieci reklamowej- są to najczęściej reklamy w formie graficznej. Wyświetlają się na portalach i w aplikacjach, które odwiedzają Twoi klienci. 
  • Kampanie Ads wideo- krótkie, zazwyczaj trwające 15 – 16 sekund filmiki, wyświetlane na YouTube przed rozpoczęciem właściwego materiału bądź w jego trakcie. 

Bliskie są nam również zaawansowanie kampanie marketingowe Google Ads, dlatego do współpracy zapraszamy najbardziej wymagających klientów. Mamy za sobą dziesiątki tego typu projektów i chętnie podzielimy się doświadczeniem. 

Co to jest PPC?

PPC czyli pay per click, inaczej płatność za kliknięcie, to jedna z najpopularniejszych form rozliczania w Ads. Oznacza, że pieniądze wyciągasz z kieszeni dopiero, gdy użytkownik kliknie w link Twojej strony. PPC jest elastyczną i atrakcyjną formą reklamy na każdy budżet. 

Inne formy rozliczania za kampanie Google Ads:

  • za zaangażowanie użytkownika- płacisz za podjęcie określonych działań przez użytkownika, przykładem obejrzenie Twojej reklamy,
  • za wyświetlenie- koszt zależy od liczby wyświetleń reklamy, nie za samo kliknięcie.

Ile kosztują kampanie Google Ads?

Koszt uczestnictwa w Google Ads zależy od wielu czynników, ale nie ma dolnych i górnych granic. Praktycznie każdy budżet daje możliwości reklamowania się przez Ads. W każdym momencie nasz klient może zdecydować o wstrzymaniu reklam. A w dowolnym czasie o ich uruchomieniu. Koszty zależą od formy rozliczenia, czy jest to za kliknięcie czy za wyświetlanie. Na koszty wpływa też rodzaj kampanii i  agencja seo. Nasze stawki pozytywnie zaskakują wszystkich klientów. 

Kwota za kliknięcie zależy od kilku czynników:

  • stawek, które licytuje konkurencja,
  • jakości słów kluczowych,
  • stawki maksymalnej, którą jesteśmy w stanie zapłacić za jedno kliknięcie. 

Jak to wygląda w praktyce? Przykładowo jesteśmy internetową księgarnią. Ustaliliśmy stawkę na maksymalnym poziomie 0,50 gr. Gdy użytkownik wpisuje hasło, jest szybka wirtualna licytacja. Jeśli konkurencja ma stawkę 0,51 gr, to ich reklama wyświetli się wyżej. Nie oznacza to jednak, że tylko wysoka maksymalna stawka daje wysoką pozycję. Istotne są też inne działania, które podejmują specjaliści seo. Cała sztuka to, by kampania była prowadzona niskim kosztem z dużym zyskiem. Dlatego bardziej opłacalne jest zlecenie kampanii Google Ads naszej agencji seo. Wiemy, jak to robić, by w portfelu pozostało, a użytkowników przybywało. 

Czas trwania kampanii 

Kampanie Google Ads, podobnie jak inne kampanie reklamowe, nie lubią ram czasowych. Jedne firmy, strony internetowe osiągają cel szybciej, inne wymagają większych nakładów pracy i czasu. Dlatego po analizie obecnej sytuacji firmy w internecie i przyjętej strategii, a także w odniesieniu do ustalonego z klientem celu, określamy przybliżony czas. 

Działania nie kończą się w momencie osiągnięcia celu. Liczne zmiany, którymi zaskakuje Google co jakiś czas, zmuszają do bycia na bieżąco i podejmowania działań, które korygują przyjętą strategię. Osiągnięcie celu to nasz i Twój sukces, ale istotne jest utrzymanie liczby wyświetleń, kliknięć, a nawet pójście o krok dalej. 

Kampanie Google Ads mogą mieć charter czasowy, sezonowy. Przykładowo, jeśli wynajmujesz domki letniskowe, warto pomyśleć o Ads w okresie wakacyjnym, świątecznym, czyli wtedy, gdy użytkownicy szukają noclegów. Choć reklamy Google Ads, pay per click, mają sens przez cały rok, bo jedni rezerwują noclegi z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, a inni tuż przed wyjazdem. Realizujemy kampanie Google Ads sezonowe i stale. 

Sprawdź, ile zyskasz!

Ocena efektów naszej pracy widoczna jest gołym okiem, ale ze swojej pracy rozliczamy się przedstawiając raporty, zawierające liczbę wyświetleń, kliknięć, w zależności od wybranej formy reklamy. A także, ile kosztowała reklama Ads. Samo Google udostępnia też wiele narzędzi, które umożliwiają przeprowadzenie analizy odwiedzin strony. Korzystając  Google Analytics:

  • sprawdzisz ruch na stronie internetowej,
  • liczbę odwiedzonych podstron,
  • wartość i ilość zakupów, gdy prowadzisz sklep internetowy,
  • współczynnik odrzuceń,
  • czas, który użytkownicy spędzają na stronie.

Sprawdzimy dla Ciebie również, ile zyskasz z określonym budżetem. Nic nie ryzykujesz, a możesz sporo zyskać. Nawet gdy jesteś małą, lokalną firmą. Nie musisz czekać na klientów, telefony, zacznij działać. Inwestycja w Ads się po prostu opłaca. 

Nasze kampanie Google Ads to coś więcej niż tylko strategia i liczby. Swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzielimy się z klientami, wprowadzając ich w kolejne etapy wtajemniczenia w Google Ads.

1. Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?

Proces zwiększania widoczności strony w wyszukiwarkach poprzez reklamę.Proces poprawy pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

2. Czym jest off-page SEO?

Wiele działań mających na celu poprawę autorytetu domeny, głównie poprzez uzyskanie wysokiej jakości linków zwrotnych.Ulepszanie meta tagów, treści, obrazów i optymalizacji adresów URL, itp.

3. White-hat SEO to:

Zestaw nieetycznych praktyk mających na celu poprawę rankingu strony internetowej.Zestaw etycznych technik stosujących się do wytycznych i zasad.

4. Czym jest crawling strony internetowej?

Wyciąganie wyników z wyszukiwarek w celu wygenerowania SERP.Skanowanie strony internetowej, jej sekcji, treści, słów kluczowych, nagłówków, linków, obrazów przez tysiące małych botów.

5. Jakim typem wyszukiwania jest pytanie “Jak przygotować się do testu”?

Transakcyjne.Nawigacyjne.Informacyjne.

6. Czy meta keywords nadal są ważne w pozycjonowaniu stron internetowych?

Tak.Nie.

7. Czy multimedia pozytywnie wpływają na zwiększenie zaangażowania użytkowników?

Tak.Nie.

8. Gdzie mógłbyś zacząć szukać technicznych błędów wyglądu Twojej strony w wyszukiwarce Google?

Google Search ConsoleGoogle SERP

9. Czy mobile-first index oznacza, że Google będzie używał mobilnej wersji Twojej strony internetowej do indeksowania i tworzenia rankingu?

Tak.Nie, Google będzie korzystał zarówno z wersji pełnej, jak i mobilnej.

10. " Jeśli treść jest wystarczająco wyjątkowa, nie trzeba jej optymalizować."

Prawda.Fałsz.

11. Czy Google może "odczytywać" zawartość osadzonych filmów wideo lub zdjęć?

Tak, zostaną one zindeksowane.Nie, powinno się dołączyć transkrypcję.

12. Dodanie jak największej liczby popularnych słów kluczowych …

… zapewni mi wysokie pozycje w SERP.… nie pomoże już tak bardzo.

13. Dlaczego powinniśmy używać słów kluczowych long-tail?

Ponieważ mają ogromne wolumeny wyszukiwania.Ich wolumen wyszukiwań jest mniejszy, ale są one bardziej istotne i prowadzą do większego zaangażowania.Nie powinniśmy ich używać.

14. Czym jest link dofollow?

Link, który przekazuje autorytet stronie internetowej, do której prowadzi link.Link, który pomaga zdobyć więcej obserwujących w mediach społecznościowych.

15. Kiedy budujemy linki:

Powinniśmy wymienić się lub kupić jak najwięcej linków zwrotnych.Powinniśmy myśleć o tym jako o długotrwałym procesie, w którym dobrze jest naturalnie pozyskiwać wysokiej jakości linki zwrotne.

16. "UX i SEO to dwie oddzielne sprawy, więc ich synergia nie przyniosłaby żadnych pozytywnych rezultatów."

Prawda.Fałsz.

17. Czy istnieje sposób na zmierzenie UX?

Nie, ponieważ jest on zbyt subiektywny.Tak, ale tylko korzystając z map ciepła.Tak, korzystając z Google Analytics, map ciepła i innych raportów.

18. Linki sitewide

Są wspaniałe, bo zyskujesz więcej linków zwrotnych z tej samej domeny.Są dobre, ale ich potencjał SEO może być niższy w porównaniu z linkami bezpośrednimi.Są szkodliwe dla pozycjonowania Twojej strony internetowej i należy ich unikać.

19. Czy w swoim artykule powinieneś umieszczać linki do innych stron internetowych?

Tak, dobrze jest dzielić się innymi odpowiednimi źródłami.Nie, z wyjątkiem przypadku, gdy otrzymujesz zapłatę za umieszczenie linku.Nie, linki do innych stron internetowych mogą odesłać odwiedzającego z Twojej strony.

20. Na co powinniśmy zwrócić uwagę, podczas badania słów kluczowych, oprócz wolumenu wyszukiwania i trudności słowa kluczowego?

Analizę SERP.Długość treści i gęstość słów kluczowych.Popularność słowa kluczowego w mediach społecznościowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *